Quantcast

MSM

lundeee
Tuli aika yllärinä jotenki että toi Sunfoodin MSM on valmistettu kiinassa... Vähän tökkii vetää valkosia kiinalaisia jauheita kaiken maailman melamiini-kohujen jälkeen...

En ole itse huomannut hirveesti käytössä eroa Sunfoodin ja Doctor's Best MSM:n jota tilasin iherbistä jokin aikaa sitten... Ainut on että tämä Sunfood on suurikiteisempää ja ehkä hieman huonommin siten nesteeseen liukenevaa... Vaikutuksia MSM:llä on kyllä varsinkin liikkuvuuden suhteen, mutta itse en huomaa merkittäviä eroja näiden kahden välillä, jos totta puhutaan. Jotenkin voisin jopa sanoa että itselleni Doctor's Best toimii paremmin.

http://www.iherb.com/Doctor-s-Best-Best-MSM-Powder-250-g/5?at=0

Ja tässä vähä vielä infoa siitä:
http://www.msm.com/info/ultimate_purity.php -> tämä on valmistettu muistaakseni kanadassa. Ei ainakaan kiinassa kuitenkaan.

Sunfoodin MSM:stä taas ei hirveästi tietoa löydy, tai sitten en vaan sitä osaa kaivaa. Sunfood kyllä kertoo MSM:stä yleisesti, mutta ei varsinaisesti omasta tuotteestaan tai sen valmistusmenetelmistä... Munmielestä vois olla jotain mainintaa tosta kiinasta ja perusteluja päälle + vähän enemmän tietoa itse tuotteesta, ei yleisesti MSM:stä...

DB:n paketti on puolet pienempi mutta hinta taas reippaasti matalampi kun Sunfoodilla... Vedän molemmat paketit loppuun niin katotaan kumpi osottautuu loppujen lopuksi paremmaksi... DB:tä olen syönyt pari kk ja SF aloitin muutama viikko sitten... Koitan palata hetkeks DB:n pariin ja koittaa toimiiko se jotenkin eri tavalla itselleni. Vois koittaa hetkeks jättää myös pois molemmat ja kattoa sitten uudestaan

Re: MSM

ansku
Kuinka suuria eroja noilla MSMllä oikein oikeasti on?
En oikeen huomaa eroa. tai paljon sitä päivässä pitäis vetää, jotta eroja huomaisi?

Re: MSM

vieras004
Itse olen syönyt tätä http://www.iherb.com/Jarrow-Formulas-MSM-1000-1-Kilo-1000-g-2-2-lbs/344?at=0
Taitaa olla iherbin halvin valmiste

Re: MSM

stern
Onko kellään kokemusta Makana (Saksa) putiikin MSM:stä?
MSM (methylsulfonylmethane), certified to be pure with a
minimum of 99,9%, suitable for capsule production.
Produced under GMP/ISO 14001.

http://www.makana-shop.de/juergen993-p39h132s134-MSM-99-9%25-pure-1000g.html